Zvyšování konkurenceschopnosti
v prioritních oblastech cestovního ruchu
Jihomoravského kraje

Vzdělávací moduly

Tato sekce obsahuje kompletní seznam vzdělávacích modulů, do nichž se můžete bezplatně přihlásit.  Vybrat si můžete jeden, ale i více modulů. 
Výuku jednotlivých modulů je možné realizovat formou e-learningu a formou účasti na vámi vybraném semináři – kurzu.
Pokud zatím nejste registrovaným účastníkem našeho vzdělávání a máte zájem o účast v některém z níže uvedených vzdělávacích modulů, zaregistrujte se prosím ZDE.

Seznam modulů

  • přehled systémů kvality turistických služeb a certifikace využitelných v rámci Jihomoravského kraje

  • seznámení se s jednotlivými systémy kvality služeb (např. certifikace hotelů, systém kvality kempů, ubytování na venkově, systém kvality wellness provozů, produktové systémy jako Cyklisté vítáni, Certifikace vinařské turistiky, Heritage Trails...)

  • certifikace „na zkoušku“ – každý účastník si sám provede certifikaci svého zařízení nebo svého produktu

  • hlavní turistické produkty a témata TR Jižní Morava

  • jak vytvořit úspěšný produkt a produktový balíček – obecné zásady, trendy,..

  • praktická tvorba tématických produktů – případové studie a řešení

  • základy efektivního marketingu a propagace turistických služeb

  • praktické sestavení návrhu propagačního plánu vlastní provozovny, destinace

  • charakteristika cílové skupiny a její požadavky na infrastrukturu, služby a produktovou nabídku

  • způsob zpracování programových balíčků a efektivní marketing balíčků

  • možnost propagace aktivit vinařské turistiky prostřednictvím oficiálních marketingových aktivit Národního vinařského centra Valtice

  • zásady certifikace vinařské turistiky

  • případové projekty účastníků na přizpůsobení svých služeb a produktů této cílové skupině

  • charakteristika cílové skupiny a její požadavky na infrastrukturu, služby a produktovou nabídku

  • způsob zpracování programových balíčků a efektivní marketing balíčků

  • zapojení ubytovacích služeb, turistických cílů a aktivit do společné tvorby kooperativních produktů s nabídkou golfové turistiky

  • případové projekty účastníků na zapojení svých služeb a aktivit do produktu golfová turistika

  • charakteristika cílové skupiny a její požadavky na infrastrukturu, služby a produktovou nabídku

  • způsob zpracování programových balíčků a efektivní marketing balíčků této cílové skupině

  • případové projekty účastníků na přizpůsobení svých služeb a produktů této cílové skupině

  • trendy v oblasti informačních a rezervačních technologií

  • přehled dostupných informačních a prodejních systémů v ČR a TR Jižní Morava

  • využití slevových, turistických a motivačních karet

  • jak bezpečně využívat prodejní slevové systémy a slevomaty

  • příklady řešení využití informačních, rezervačních a prodejních systémů ve vazbě na oficiální systémy využívané pro TR Jižní Morava


Případová studie
Pro registrované účastníky vzdělávacího programu je také připravena možnost zpracovat si vlastní případovou studii v rámci vámi vybraného modulu a tuto konzultovat s příslušným odborníkem (konzultantem) na vybrané téma.

Pokud máte zájem absolvovat vzdělávací program včetně osvědčení, je třeba být přítomen na semináři vybraného modulu (po oba dny) a současně splnit jednu z následujících aktivit:

  • zúčastnit se závěrečného prezentačního semináře
  • absolvovat alespoň jeden test v e-learningu s minimálně 60% úspěšností
  • vyplnit evaluační dotazník

Pokud zatím nejste účastníkem našeho vzdělávání a máte zájem o účast v některém ze vzdělávacích modulů, zaregistrujte se prosím ZDE.

V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na adrese info@avedon.cz.