Vzdělávací moduly
Tato sekce obsahuje kompletní seznam vzdělávacích modulů, do nichž se můžete bezplatně přihlásit. Vybrat si můžete jeden, ale i více modulů.
Výuku jednotlivých modulů je možné realizovat formou e-learningu a formou účasti na vámi vybraném semináři – kurzu.
Pokud zatím nejste registrovaným účastníkem našeho vzdělávání a máte zájem o účast v některém z níže uvedených vzdělávacích modulů, zaregistrujte se prosím ZDE.
Seznam modulů
-
přehled systémů kvality turistických služeb a certifikace využitelných v rámci Jihomoravského kraje
-
seznámení se s jednotlivými systémy kvality služeb (např. certifikace hotelů, systém kvality kempů, ubytování na venkově, systém kvality wellness provozů, produktové systémy jako Cyklisté vítáni, Certifikace vinařské turistiky, Heritage Trails...)
-
certifikace „na zkoušku“ – každý účastník si sám provede certifikaci svého zařízení nebo svého produktu
-
hlavní turistické produkty a témata TR Jižní Morava
-
jak vytvořit úspěšný produkt a produktový balíček – obecné zásady, trendy,..
-
praktická tvorba tématických produktů – případové studie a řešení
-
základy efektivního marketingu a propagace turistických služeb
-
praktické sestavení návrhu propagačního plánu vlastní provozovny, destinace
-
charakteristika cílové skupiny a její požadavky na infrastrukturu, služby a produktovou nabídku
-
způsob zpracování programových balíčků a efektivní marketing balíčků
-
možnost propagace aktivit vinařské turistiky prostřednictvím oficiálních marketingových aktivit Národního vinařského centra Valtice
-
zásady certifikace vinařské turistiky
-
případové projekty účastníků na přizpůsobení svých služeb a produktů této cílové skupině
-
charakteristika cílové skupiny a její požadavky na infrastrukturu, služby a produktovou nabídku
-
způsob zpracování programových balíčků a efektivní marketing balíčků
-
zapojení ubytovacích služeb, turistických cílů a aktivit do společné tvorby kooperativních produktů s nabídkou golfové turistiky
-
případové projekty účastníků na zapojení svých služeb a aktivit do produktu golfová turistika
-
charakteristika cílové skupiny a její požadavky na infrastrukturu, služby a produktovou nabídku
-
způsob zpracování programových balíčků a efektivní marketing balíčků této cílové skupině
-
případové projekty účastníků na přizpůsobení svých služeb a produktů této cílové skupině
-
trendy v oblasti informačních a rezervačních technologií
-
přehled dostupných informačních a prodejních systémů v ČR a TR Jižní Morava
-
využití slevových, turistických a motivačních karet
-
jak bezpečně využívat prodejní slevové systémy a slevomaty
-
příklady řešení využití informačních, rezervačních a prodejních systémů ve vazbě na oficiální systémy využívané pro TR Jižní Morava
Případová studie
Pro registrované účastníky vzdělávacího programu je také připravena možnost zpracovat si vlastní případovou studii v rámci vámi vybraného modulu a tuto konzultovat s příslušným odborníkem (konzultantem) na vybrané téma.
Pokud máte zájem absolvovat vzdělávací program včetně osvědčení, je třeba být přítomen na semináři vybraného modulu (po oba dny) a současně splnit jednu z následujících aktivit:
- zúčastnit se závěrečného prezentačního semináře
- absolvovat alespoň jeden test v e-learningu s minimálně 60% úspěšností
- vyplnit evaluační dotazník
Pokud zatím nejste účastníkem našeho vzdělávání a máte zájem o účast v některém ze vzdělávacích modulů, zaregistrujte se prosím ZDE.
V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na adrese info@avedon.cz.